BIURO WIRTUALNE

BIURO WIRTUALNE WARSZAWA

Biuro wirtualne w Warszawie to nowoczesne rozwiązanie dla tych, którzy chcą prowadzić swoją działalność przy minimalnych kosztach i formalnościach. To doskonała alternatywa dla tradycyjnego biura, którego koszty wynajmu i eksploatacji, szczególnie w Warszawie nie należą do najniższych.

Korzystając z naszych usług otrzymują Państwo możliwość rejestracji swojej firmy w nowoczesnym, reprezentacyjnym budynku biurowym przy ul. Modlińskiej, w bezpośrednim sąsiedztwie Mostu Curie-Skłodowskiej i głównych tras komunikacyjnych PN-PD i WSCH-ZACH, w jednej z najszybciej rozwijających się obecnie dzielnic Warszawy.

Dla kogo biuro wirtualne?

Biuro Wirtualne oraz możliwość rejestracji firmy pod naszym adresem to oferta skierowana przede wszystkim do naszych Klientów, którym prowadzimy również obsługę księgową. Biuro wirtualne ułatwia każdej ze stron współpracę oraz obniża koszty prowadzenia firmy, szczególnie w początkowym okresie działania kiedy biznes jest na etapie startupu i potrzebujemy więcej środków na rozwój firmy.

Ofertę naszą kierujemy do osób rozpoczynających działalność gospodarczą i przedsiębiorców planujących rozszerzyć swoją działalność na województwo mazowieckie. Współpracując z nami dostają Państwo możliwość stworzenia profesjonalnego wizerunku firmy bez ponoszenie dużych nakładów finansowych.

Posiadamy również czyste, zarejestrowane spółki przeznaczone do sprzedaży.

Zapewniamy profesjonalizm, dyskrecję oraz atrakcyjne ceny.

W ramach wynajmu powierzchni biura wirtualnego proponujemy:

  • adres do rejestracji firmy oraz korespondencji
  • możliwość umieszczenia adresu na wizytówkach, pieczątkach, innych materiałach firmowych
  • odbieranie oraz przechowywanie korespondencji, informowanie o przesyłkach przychodzących
  • prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej
  • odbieranie przesyłek kurierskich
  • skanowanie korespondencji oraz przesyłanie jej na wskazany adres e-mail
  • telefon stacjonarny oraz wirtualny fax w strefie 022 (z systemem IVR, przekierowaniem na telefon komórkowy/stacjonarny oraz pocztą głosową i przekierowanie wiadomości/faxów na e-mail)
  • wynajem sali konferencyjnej
  • coworking – stanowisko pracy

Wirtualne Biuro Warszawa cennik:

  • opcja podstawowa – 99 PLN netto/miesiąc
  • usługi dodatkowe – zapraszamy do kontaktu!

 

Dlaczego warto wybrać

Biuro Księgowe Tax Expert 24 Warszawa

Naszą zaletą jest bliskość i dostępność dla naszych Klientów. Działamy na terenie Warszawy: ŚródmieścieMokotów, Białołęka, Targówek, WolaŻoliborzBielanyOchota i okolicy. Posiadamy także filię w Bełchatowie

Nasza firma księgowa Warszawa jest kierowana przez profesjonalistkę z ogromnym doświadczeniem, a pracownicy zatrudnieni w biurze księgowym Tax Expert 24 nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe. Naszym mottem jest, by umiejętnie dopasowywać oferowane usługi księgowe do zmieniających się potrzeb i oczekiwań Klientów i gwarantować Im merytoryczny profesjonalizm.

Na skróty. Nasza oferta 

KSIĘGOWOŚĆ

KADRY I PŁACE

DORADZTWO PODATKOWE

DORADZTWO PRAWNE

BIURO WIRTUALNE

REJESTRACJA FIRM

CENNIK

AUDYT PODATKOWY

Brzmi dobrze?

Skontaktuj się z nami!

+48 510 033 300