Prowadzenie księgowości nawet w niewielkiej firmie to nie lada wyzwanie. Wymaga rozległej wiedzy na temat przepisów prawnych oraz dużej ilości czasu. Z tego powodu przedsiębiorcy bardzo często zobowiązania w stosunku do Urzędu Skarbowego czy ZUS-u powierzają wyspecjalizowanym biurom rachunkowym. Pozostaje jednak pytanie: które biuro rachunkowe Warszawa Bielany, czy usytuowane w innej dzielnicy Warszawy wybrać, by nasze oczekiwania zostały spełnione? Poniżej omawiamy 5 kluczowych kryteriów, które pomogą podjąć właściwą decyzję.
Dokumentem, który uprawnia biuro księgowe do legalnego prowadzenia księgowości jest licencja Ministerstwa Finansów. Przed podpisaniem umowy z biurem rachunkowym Bielany poprośmy więc jego właściciela o potwierdzenie, że taki dokument posiada.
Firma Tax Expert 24 to biuro rachunkowe, które licencję na samodzielne prowadzenie całościowej działalności w zakresie rachunkowości/księgowości posiada już od 2005 roku. Co więcej, firma dysponuje także rozszerzonym ubezpieczeniem OC swojej działalności o podwyższonej wartości. Zarówno jeden, jak i drugi dokument stanowi potwierdzenie prawidłowości funkcjonowania firmy oraz jej dbałości o interesy swoich klientów.
Kolejnym elementem, który powinniśmy bardzo dokładnie przeanalizować, decydując się na współpracę z firmą oferującą księgowość Warszawa Bielany jest to, jakie działania znajdują się w zakresie usług. Dobre biuro rachunkowe Bielany będzie świadczyć usługi dobrze dopasowane do potrzeb klienta.
Profesjonalne biuro rachunkowe Warszawa Bielany doradzi klientom w zakresie podatków, organizacji firmy, wesprze klienta na etapie zakładania firmy czy początków jej działalności. Firma taka jak Tax Expert 24 zajmuje się prowadzeniem pełnej księgowości, a także usługami z zakresu kadr i płac, doradztwa podatkowego oraz prawnego. Firma posiada także ofertę dla nowych firm oraz zajmuje się prowadzeniem obsługi księgowej w języku angielskim.
Nikt z nas nie chce przepłacać, dlatego wybierając różnego typu usługi, ważnym kryterium jest cena. Tania księgowość Warszawa Bielany nie obciąży naszego budżetu, jednak patrzenie na usługi księgowe wyłącznie przez pryzmat ceny jest ryzykowne. Czasem oszczędność kilkudziesięciu złotych może oznaczać, że biuro rachunkowe Warszawa Bielany będzie ponosić mniejszą odpowiedzialność za prowadzone działania czy nie będzie nas reprezentować przed urzędami. A to może generować dodatkowe, zupełnie niespodziewane koszty oraz powodować stres. Porównując więc różne oferty, warto brać pod uwagę stosunek oferowanych usług do ich ceny.
Jeśli chcemy ograniczyć koszty oraz formalności związane z prowadzeniem księgowości to godną rozważenia opcją są wirtualne biura. Firma Tax Expert 24, wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów, oferuje im możliwość rejestracji firmy w siedzibie mieszczącej się w Warszawie przy ulicy Modlińskiej. Z oferty biura wirtualnego mogą skorzystać te firmy, które zamówią także obsługę księgową. Dzięki temu tania księgowość Bielany może być prowadzona bez rezygnowania z wysokiej jakości usług. Biuro wirtualne Warszawa Bielany ułatwi współpracę i obniży jej koszty.
Dobre biuro księgowe Bielany to również takie, które będzie dążyło do ułatwienia klientom przesyłki dokumentów. Firma Tax Expert 24, wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów, oferuje odbiór dokumentów z siedziby firmy klienta. To dla przedsiębiorców duża oszczędność czasu. Co więcej, dzięki integracji systemu księgowego firmy Tax Expert 24 z platformą TAXXO klient otrzymuje pełny dostęp online do swoich danych przez całą dobę.
Z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej wiąże się wiele różnych formalności, których trzeba dopełnić w wyznaczonym terminie. W zakresie prowadzenia księgowości warto więc postawić na współpracę z firmą, która zagwarantuje nam bezpieczeństwo danych i fachową obsługę. Nawiązanie współpracy z profesjonalnym biurem rachunkowym Warszawa Bielany pozwoli zyskać czas i pieniądze i uniknąć niepotrzebnych, stresujących sytuacji.
Prowadzimy w pełnym zakresie usługi księgowe takie jak prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, księgi handlowe, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, wyprowadzanie z zaległości oraz deklaracje podatkowe (rozliczenia miesięczne, kwartalne i roczne).
Świadczymy także usługi z zakresu kadr i płac takie jak przygotowanie umów o pracę, umowy o dzieło i umowy zlecenie, rozliczanie ZUS (w tym przekazywanie dokumentów elektrycznie), naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie listy płac. Pomagamy również w prowadzeniu akt osobowych pracowników.
Pomagamy analizować i wybierać najlepsze formy opodatkowania, prowadzimy doradztwo w zakresie bieżącej działalności, wnioski o indywidualne interpretacje oraz inne. Zależy nam na tym, by nasi Klienci podejmowali właściwe decyzje biznesowe. Współpracujemy również z doradcami podatkowymi oraz renomowanymi kancelariami prawnymi.
Obawiasz się kontaktów z urzędami takimi jak ZUS/US/GUS i nie masz pojęcia gdzie jest najbliższy notariusz? A może nie wiesz jaką formę organizacyjną wybrać, która będzie najbardziej efektywna i optymalna pod kątem finansowym? Zachęcamy do kontaktu: zajmiemy się kompleksową rejestracją i organizacją Twojej firmy.
Wirtualne biuro w Warszawie zostało stworzone z myślą o wszystkich, którzy chcą prowadzić swoją działalność gospodarczą minimalizując koszty i formalności. Jest to świetna alternatywa dla tradycyjnego biura, którego koszty prowadzenia, szczególnie w Warszawie, nie należą do najtańszych.