Świadczące kompleksowe usługi rachunkowe biuro Tax Expert 24 zaprasza swoich klientów do nowego oddziału zlokalizowanego w dzielnicy Śródmieście. Zapraszamy na ulicę Prosta 51 lokal 1/04 (1.piętro) do budynku Prosta Office Center.

Prosta 51

Dbając o maksymalny komfort naszych Klientów postanowiliśmy jedno z naszych biur zorganizować na pograniczu Śródmieścia i Woli w nowoczesnym warszawskim biurowcu. Prosta Office Center to jeden z charakterystycznych biurowców w pobliżu Ronda Daszyńskiego oraz Ronda ONZ, przy skrzyżowaniu ulicy Prostej i Towarowej. Nasze nowe biuro znajduje się zaledwie 5 minut jazdy samochodem od Dworca Centralnego, tuż przy stacji metra. Budynek funkcjonuje w mowie potocznej jako „Siedziba Rzeczypospolitej i Życia Warszawy”, gdyż właśnie w tym obiekcie znajdują się redakcje tych tytułów prasowych. Jedenastopiętrowy budynek cieszy się ogromną popularnością najemców ze względu na komfortowe warunki – obiekt dysponuje powierzchniami biurowymi klasy A. W jednym z takich lokali znalazło swoje miejsce nasze biuro Tax Expert 24.

Zalety nowej lokalizacji

Atutem naszej nowej lokalizacji jest świetny dostęp do transportu publicznego w centrum Warszawy (m.in. ok. 200 m dzieli budynek od stacji metra Rondo Daszyńskiego). Obok biurowca znajduje się duży parking, bezpłatny do 2h parkowania. Pracujemy i jesteśmy do Państwa usług w nowoczesnym i przyjaznym miejscu zaprojektowanym z myślą o zaspokojeniu wszelkich potrzeb naszych Klientów. Mamy również świetną kawę ⯑

Zapraszamy Państwa do naszego nowego biura, gdzie będą mogli Państwo zlecić naszym specjalistom sprawy księgowe swojej firmy. Specjalizujemy się w obsłudze małych i średnich firm prowadzących pełną księgowość, firm z udziałem kapitału zagranicznego - a przede wszystkim Klientów, którzy stawiają na pierwszym miejscu jakość świadczonych usług, bezpieczeństwo i kompetencje naszych pracowników oraz stosowane przez nasze biuro najnowsze technologie wspierające dostęp do informacji i raportów księgowych. Nasza nowa lokalizacja w Prosta Office Center z pewnością ułatwi Państwu kontakt i współpracę z naszym biurem.

Siedziba naszej firmy pozostaje bez zmian na ul. Modlińskiej 129 lok. U10 i tutaj również serdecznie zapraszamy.

Korzystając z okazji przypominamy, że przełom roku jest najlepszym okresem na zmiany w księgowości – „stare” biuro zamyka rok finansowy, a „nowe” może płynnie od styczna rozpocząć obsługę i przejąć obowiązki w zakresie prowadzenia ksiąg handlowych.

Kontakt i dojazd

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i do kontaktu poprzez formularz na stronie, u-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefon 510-033300. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę obsługi księgowej dopasowaną do aktualnej sytuacji, potrzeb i planów rozwoju firmy.